14 Mart 2008 Cuma

<****** language="JavaScript"> ben ESOŞ blogun arka planını bende değiştirmek istiyordum ama ne zaman blogda bi değişiklik yapsam bi facia ile sonuçlanıyoduuuu(hatta kuzenim fatoş esma bu blog artık kurtarılamaz diodu ama ben gene bi şeyler yaparak düzeltiyodumm):)ama yorumlardada okudum ve yapılmasının gerekli olduğunu böyle sürmeyeceğini öğrendim.ya yazılar okunmamasından bi yana çok da bebeksi duruyodu gene öle duruyo ama ... :)herneyse artık blogu böle yaptım ama olmamışsa lütfen söleyin düzelteyim.bugüün ankarada bi kar vardı anlatamam okula giderken dondum(okul eve yakın olduğundan yürüyerek gidiyorum)hertarafımda saçım başım ıslandı .ne zormuş kardeşim okumakdaaa :)ama bunlar güsel şeyler bana göre okula lapa lapa kar yağarken arkadaşlarınınla o soğuk havada sıcak sohbetler ederek gitmek:)ama kdv olarakda hasta olmak olmasa süpek olcak ama napalım gülü seven dikenine katlanır.aa bu arada feneriime rakip chelsea çıkmış ama biz ne takımlar gördük yendik chelseayıda yeneris değil miiiii?(inş):)

1 yorum:

ayşegül mutfakta dedi ki...

merhaba kızlar,
blogun bu hali çok daha iyi olmuş yazılarda okunaklı pembe pitikareli şablon yakışmış size ama o ortadan geçen simli çizgiyi daha sağa alabilirseniz çok daha iyi olur bence. yazıları ortadan bölüyor
gözün içinde geçmiş olsun. gözler ihmale gelmez..
bu arada ankarada karmı var? çok şaşırdım..

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)