13 Mart 2008 Perşembe

ben esoş yorumumuzun tekinde kendinizi tanıtın yazılmış ben lise öğrencisiyim(bu arada ben sadece kendimi anlatıyorum fatoş hariç)daha yeni başladım liseye çömez muamelesi görüyos:)okul çoooooooooooooook güsel geçiyo hele boş dersler manyakkkk:)geçenlerde gözümün rahatsız olduğunu yazmıştım bugün damla aldım inş düselirrrr.sizde amin deyin bakayım:)ya aslında ben sitenin konusunu değiştirmek istiyorum anket koycam sizde katılın yemek yerine saç modellerini istiyorum ama fatoşundan onayı gerek.siz yorumunuzda yazın bize yemek yapma blogu mu olsun saç modelleri mi ?

1 yorum:

ayşegül mutfakta dedi ki...

fatoşçum ve diğer yemek yapan kızlar mehaba
canım ben anladım senin küçük olduğunu tabiki senin ablan sayılırım ben zaten blogunda biraz kendinden bahset demek istemiştim blog=günce demektir. size özel sizden birşeyler içerir. yoksa tabiki aramızda 15 yaş falan vardır heralde, ama sandığın kadar teyze modunda biri değilim :)

Blogunla ilgili birkaç önerim var size. Sitenizde sizin gibi cıvıl cıvıl çok güzel ama blogunuzdaki yazılar renk olarak çok belirsiz böyle okunmuyor puntosunu biraz büyük tutun ve zeminden daha ayrı bir renk olsun yazının rengi örneğin pembe zemin üstüne yine pembe yazı pek okunmuyor.. nasıl bu kadar çok yorum aldığımı merak etmişsiniz ilk tariflerime bakarsan hiç yorum yok :) ama zamanla bloglar arasında gezinerek yorum bırakıp tanışarak bir çok arkadaş edindim. ve sağolsunlar mesajıma akrşılık ziyaret edip mesaj bırakıyorlar herzaman ama önce seni tanımaları lazım her yorumunda linkinide bırakki kimmiş bu yemek yapmaya meraklı çıtır kızlar diye blogunuza ziyarete gelebilsinler..ve tabi yorum bırakacak yemekler ve fotograflar olması lazım
yemek tariflerine gelince kendinize göre pratik tarifler yapabilirsiniz. arada sırada annelerinizin menülerini çekip nasıl yaptıkları hakkında yardım alabilirsiniz. hoş olur.. makarna-hamburger-patates-yumurta gibi bütün gençlerin bildiği yemekler yapabilirsiniz... zamanla bloglara bakarak daha çok fikir edinecek ve dahada güzel tarifler yapacaksınız. mesela ben sizin yerinizde olsam. blogunuzun adına uygun bütün kızları toplar hem eğlenir hemde nefis yemekler yapardım. bol resimli bir anlatımla blogun çok eğlenceli olabilir. tabi bunlar sadece bir öneri blog sizin nasıl isterseniz öyle yapın öpüyorum hepinizi
güzel yorumların içinde çok teşekkürler fatoşçum. hepinize sevgiler..

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)