17 Mart 2008 Pazartesi


ESOŞ ben arkadaşlar yarın 18 mart deniz zaferimiz ben bugünden bu konuya yer verdim blogumuzda.biz geçen cuma okulda öğretmenimiz çanakkale deniz zaferi ve kara harekatı ile ilgili bi belgesel izletti.bizim nasıl cesur bi okadarda iyi bi millet olduğumu anlatıyodu, savaşta bile insanlık duygularımızı kaybetmediğimizi anlatıyodu ne kadar güsel böyle bi milletin devamı olmak değil mi ?kara harekatında gündüz düşmanımıza aş verip gece savaşmak bugüne kadar kaç millet bunu yapmıştır?böle bir tarihimiz olduğu için gerçekten ne kadar övünürsek övünelim az...lafı nasıl bağlayayım bilemedim çünkü bu anlatmakla bitmez onun için kısa yoldan NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE (başka söze gerek var mı?)(resimdeki yazıyı merak edenlerr için söyleyeyim resmi küçük boyda eklediğim için okunamıyo malesef ama herkesin ezbere bildiği mehmet akifin çanakkale şehitlerine yazdığı şiir.)

11 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

sen kimsin acaba türkçe konuşursanda ii olur

ayşegül mutfakta dedi ki...

kızlar konu çok güzel bizimle paylaşın böyle etkilendiğiniz anları okuldan mezun olalı yıllar oldu hayat telaşı için hatırlamıyoruz böyle önemli günleri ..tarihimizi ve benliğimizi taze tutalım öpüyorum bu arkadaş(tygogal) bloguna bakmanızı istemiş ama önce uyarı! demiş sonra lütfen bakın buraya yada buraya demiş enteresan bi iletişim :) ben tıkladım ama çok yavaş açılıyor açılsın bi bakalım..

ayşegül mutfakta dedi ki...

virüs olma ihtimalide var tıklayınca açılması uzun sürüyor baya kapattım ben adamlar resimlere bile virüs koyabiliyorlar artık neme lazım dikkatli olalım. silin gitsin..

Adsız dedi ki...

ayşegül abla ben tıkladım en başta blog adresi gibi açmaya başlıyo daha sonra bi tane antivirüs adresine gidiyo site blog adresini açmıyo o açılan yerdede değişik, pc ile ilgili klosörler felan var local settings gibi bide bişey yükemeye başlıyo o yüklemeye başlayınca bende beklemeden hemen çıktım.

Gulos dedi ki...

Merhaba esoş,
blogunuzu çok beğendim.Bu arada o yabancı yorumları yayınlamamanı öneririm.Hepsi spam.Bana da geliyor.Ben bu aralar çok yoğun çalışıyorum.O yüzden bloguma yeterli ilgiyi gösteremiyorum.Ben de bir ara vereyim belki iyi olur diye düşündüm.Sevgilerimle...

akasyakokusu dedi ki...

kızlar ben geldim bugün anca bakınıyorum..küçük oğlan gelir şimdi kendinize iyi bakın aman derslere dikkat tamammı öptüm ikinizide..
canım unutmadan o dediğin yufkayı bilmiyorum canım.

Adsız dedi ki...

ya ben şu tygogal yorumunu silcemde nasıl silebilirim bulamadımda acemilik işte:)

Adsız dedi ki...

esma bugünkü burç yorumuma baktım baş ağrılarına dikkat dio gerçekten fena halde başım ağrıyodu gripten

ayşegül mutfakta dedi ki...

esoş yorumların altında çöp kutusu işareti var oraya tıkla eveti seç

Adsız dedi ki...

saol ayşegül abla sildim yorumu.fatoş seninde bu baş ağrılarınla başın dertte.

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)