30 Mart 2008 Pazar

LİMON AĞACI DİZİSİ

ben esoş bizim blogda terkedilmiş gibi kaç haftadır aynı yazılar var.ben internete giremediğim için yazamadım fatoşda hiçbirşey yazmamış , ya işte öğrenciyiz napalım yazılılar yoğunlaşıcınca... bende daha şimdi az bakmak için girebildim bide dün akşam limon ağcı dizisi vardı izledim çokkk hoşuma gitti izlemenizi öneririm.oyuncuları felan bi harika .valla ayşegül abla ve nuray abla sizide hiç ziyaret edemedim artık affedersiniz yaz tatilinde bunların acısını çıkartacam inş.hadi hepinizi öptm muck muck .

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ayy canlarım benim yaa..siz iyi olunda gerisini boşverin gelmesenizde olur..önce dersler sonra yine dersler..
canım limon ağacına bakamadım dün akşam misafirlikteydik..Benim kız hepsi1 izliyordu gerçide dün yoktu saatimi değişmiş ne..
ben bugün benim annem bir melek varya ona bakıcam..özlemişim oya başar'ı gülmek istiyorum biraz..
canım sizde panelden yerleşim tıklayın yazı ve renk ayarlarından istediğiniz renkle badana yapın renk verin blogunuza hemii.
şekerler gittim öpüyorum sizi..

Adsız dedi ki...

canım başarılar dilerim ben anlıyorum sizi ben dersanede çelışıyorum öğrencinin halini en iyi bilenlerdenim rabbim zihin acıklığı versin çok teşekkür ederim ziyaretinize sağlıkla sevgiyle muhabbetle kalın canlarım

Adsız dedi ki...

canım yorumum ismsiz gitti fatma46 ben çok öptüm başarılar

Adsız dedi ki...

selam kızlar.hadi derslere mola verin iki aile izleyelim hep beraber.
canlarım sıkın dişiniizi yazın acısını çıkartırsınız..blog beklesin biraz..
hadi bakalım gittim ben bayy.

fatoş ile esoş dedi ki...

fatma46 saol yorumların için blog adresin varsa yaz yorumları ben merak ederim bize yorum yazanların bloglarını tik gibi bişey.

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)