8 Mart 2008 Cumartesi


merabalar ben esoş fatoş daha uyanmamıştır o biraz gece kuşuda (aman duymasın) :) ay bügun hava ankarada bulutlu ama öğlene doğru açılır inş bugün size belki buraların fotosunu koyarız ama bilmiyorum fatoşın telde bi tuhaflık olduğundan (nedenini bilmiyoruz)çektiğimiz fotorafları pc ye atamıyoruz çünkü çektiğimiz fotoları göstermiyo mesela dün irmik tatlısı yapmıştık daha doğrusu biz yapmadık komşumuz getirmişti bizde fotosunu çektik burada yayınlayacaktık ama pc teldeki fotoyu görmedi ama çok güsel görünüyodu fotoda tatlı canınız çekerdi eminim.ama inş bugün koymaya dikkat etcez . ya ne kadar zormuş böle yazmak bide benim gibi konuşacak konuyu çok bulabilen kişi için bilmiyorum fatoş napacak çünkü o benden daha sakin sessiz biri olduğundan ama belli olmaz belki burda döktürür .ya biz burda kendimizi hiç anlatmadık değil mi ben başlayım anlatmaya ben esoş ankarada yaşıyorum lise öğrencisiyim fatoş hem dayımın hemde halamın kızı biraz karmaşık ama.koyu fenerbahçeliyiz.ya valla aklıma yazacak bişey gelmiyo kaç saattir uğraşıyorum saat ölene gelmeye başladı.bu kadar zor olacağına pek inanmamıştım.resimdeki kızda aynı bana benziyo dermişim:)

Hiç yorum yok:

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)