21 Mart 2008 Cuma

NEVRUZ BAYRAMI


bugün nevruz bayramı bu arada ben fatoşşşşşş.herkesin nevruz bayramını kutluyorum bugün okulda kutladık nasıl başım ağrıdı bilemezsiniz.bir an önce o gürültünün içinden çıkmak istedim Allahtan 1 derslik kutladık çabuk geçti bu arada okuma saatimiz de kaynadı olamaz ya kitap okusaydık daha makbule geçerdi bence nevruz bayramını seviyorum ama başım çok ağrıdı ona sinir oldum neyse herkesin nevruz bayramını bir kez daha kutlar herkese hayırlı cumalar ve hayırlı hafta sonları dilerim bu aralarda pek bişey yazamıyom bloga ben işte yazdım sonunda bi vaktim olmuyo ki.bugün de Ankara yağmurlu ne güzel değişik bi hava var sanki dışarda.neyse yazdıkça aklıma bişey gelip duruyo zaten çok uzun oldu hadi bayyyyyyyyyyyyyyy...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

nie kız fatma çook komikti millet halay felan çektiiiii....:)yani baharın geldiğide nasıl belli hava kapalı yağmur var :) aynı bahar havası

Adsız dedi ki...

kız başım ağrıdı işte ben düğün felan sevmem ya başımı ağrıtıyo berbattı başım ağrıdı ya

akasyakokusu dedi ki...

selam kızlar nevruz bayramımız kutlu olsun..dimi bahar geldi çiçekler açtı etrafa neşe saçtı..
nasılda uydu yani..
kızlar benim eşim mahmut tuncer türküsünü söylüyor yaa işte ondan...bilebildinizmi bakiimm..
gideyim geçerken aldıklarını bıraktı ahali nanay kapış kapış neler neler almış amanın..az sonrada eve gelecek hadi bayyy..

ayşegül mutfakta dedi ki...

nevruzunuz kutlu olsun sizinde kızlar. Baharın gelişini hep güzel kutlayalım :)
yazılılar başlıyormuş güzel notlar alın allah zihin açıklığı versin canım önemli olan okul herdaim..

Adsız dedi ki...

oofff bugün yazılı çalışmam gerek, hem beni bu hafta ne msn ne de blogumda göremeyeceksiniz.yani ben bloguma kısa bi arar veriyorummmmm

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

kızlar selam nabersiniz..demek yazılınız var hadi bakalım size zihin açıklığı diliyorum kolay gelee..

akasyakokusu dedi ki...

selam kızlar aşkolsun dün pazartesiydi bakın bir önceki yorum gelmişim vede yazmışım zihin açıklığı dilemişim.bugünde salı tarihlere bakın helee...kalbimi kırıyonuz yoksam heee:)))

ayşegül mutfakta dedi ki...

kızlar dersler nasıl yazılılar başladımı?? yoksunuz bikaçgündür ;)

Adsız dedi ki...

selam fatoş bana iyi çarşamlar dileyen senmisin..nuray yazmışta acep başka fatoştamı var acaba dedimdi..
neyse nasıl gidiyor dersleriniz bol şanslar size.

Adsız dedi ki...

kızlar merhaba..nasıl gitti bu hafta sınavlarınız..haftasonu iyi eğlenin dinlenin emi.kendinize iyi bakın..annelere selam söyleyin okmi..

akasyakokusu dedi ki...

fatoşcum canım bende burdaydımda..akşama yemeğim yok ne yapayım diye bakınıyorum..
canımsınız blog beklesin siz dersinizi çalışın..daha çookk zaman var blog işine..yazın telafi edersiniz artık hadi öptüm sizi ben mutfağa geçeyim artık..mucukss..

Adsız dedi ki...

selam kızlar.dinlenin biraz..eğleninki enerji depolayın..o zaman daha aktif olursunuz..pazarınız mutlu geçsin sevgiler.

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)