14 Mart 2008 Cuma

ortadaki simli yer gitmiyo malesef :( (spiker gibi hava durumunu anlatıyorum)evet blogumdakiler başket güne karla başladı ankaralılar bu beklenmedik kara karşı önlemini almadığından özellikle ben dondumm:)üşümüşlerdir.ya ben siteye arkilerimi toplayacamda bizim dersler yoğun olduğundan bide biz ineğiz :) durma ders çalışıyoruz:P hocalarım duysun bunuuuuu :)ha buarada ben gene ESOŞ şu an içinizden diosunuzdur bu kızda çokkk geveze diye:) bende burdan diğer sitene sahibi kuzenim olan fatoşa sesleniyorummmm msn de fazla takılacağına blogumuzla ilgilenelim kardeşimmmmm:)zaten bu aralarda hiççç yemek tarifi koymuyorusssss.(napak kardeşim yazacak yemek tarifi bilmiyom cahilim işte:) )ben de maşalllah ne kadar çok parantez işareti kulllanıyorum.aman nazar değmesin.(gözüme değdi zaten ama düzeldi.)çokkk mutlum bu yüzden:)tüh ya fatoşun tel çalışsaydı size karların fotosunu çekip koyardık ama bizdede şans yokki ne alsak bi arızası oluyo bende geçenlerde mp4 aldım bozuk çıktı garsntiye gittin geldi bu seferde usb sini bozdum yenisini alcamda daha doğrusu ben değil ablam alıverecek de oda işte hemen almıyo bekletiyo beni zamanı yokmuş haspamın:)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

bi işim vardı ama olmadı işte boşver sonra olur.senle artık msnde değil blogda konuşmaya başladık farkında mısın burası gittikçe konuşma penceresine döndü hadi bakalım nolacak bu blogum hali

Adsız dedi ki...

sen de esoş nolmuş yani suç ve ceza romanını okuyosam sanki suç işlemek için plan yapıyom sanır birisi ha.neyse hadi bu arada mp3 bozuk dedim sana arkilerim de dinliyemiyo.nolacak bu mp3 hali?hadi neyse bayyyyyyy

Adsız dedi ki...

ya kızım bu sitenin bozuklarını nie hep ben düzeltiyom tamir ücretide almıyom satennnnnn beleşe oluyo ama :) :) ii düseltmeyi bi deneyim

Adsız dedi ki...

esoş bu blogun hali ne böyle iyice batmış çamurdan beter olmuş bataklık desem daha iyi olur heralde.hadi bakalım napacan düzeltebilecen mi.bi kerem sen bozuyon o yüzden sen düzeltmelisin.hadi bakalım düzeltecen mi.yazılardan hiç bişey anlaşılmıyo düzelt ya mahvettin blogu esma.

Adsız dedi ki...

fatoş kızım nerden biliyon benim bozduğumu allahtan bi 10 15 kere bozuk ya hep benim üzerime kalıyo saten :)

Adsız dedi ki...

senden başka kim bozacak kızım ben bozmadığıma göre şifreyi de senle benden başka kimsenin bilmediğine göre bi tek bozacak kişi olarak sen kalıyon

Adsız dedi ki...

ya kendiliğinden olamaz mı bazen oluyoı işte ya bide farkında mısın kimse yorum yazmıyo biz kendimiz kendi sitemize yazıyosss.:)

Adsız dedi ki...

burası blog değil de msne dönüştü ewt farkındayım bi sen bi ben bi de ayşegül abla yazıyo başka yazan yok

Adsız dedi ki...

ayşegül ablada olmasa valla krize gircem kimse girmiyo blogo nolcak bu iş fatoş:)

Adsız dedi ki...

valla ben de bilmiyom ayşegül abla iyi ki varsın ya kimse girmiyo blogumuza üzülüyoruz mıralimiz 0 ın altında -1.000.000 olamaz ya çok mu kötüyüz blog işinde esoş heh?

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)