11 Mart 2008 Salı

YORUM YAZIN YA BEN ÜZÜLÜYOM

yanımda zeynep var belki hatırlarsınız geçen yıl okula yeni başlayan arada bi gelip esma abla diyen kız vardı ya hani sarışın o işte.şu an 2. sınıfa gidiyo yani anlayacağınız sınıfta kalmadı.kendisi durmadan 2 sınıfa geçtim die hava basıyoda hanfendi ondan 2. sınıfa geçti dedim.şu an bana sevdiği yemekleri söliyo hepside fast food şeyler sağlıksız ne güsel türkish yemeklerimiz varken işte gelecek nesil nolacak :) allahım ne günlere kaldık:)ayy beimde gözümdan sorunum var yha çapaklanıyo dkt gitcem ama önemli dersler varda gitmek istemedim çünkü hadiye hocanında dediği gibi'' bunları size benden başka anlatacak yok'' .vala gözüm bu kada dayandı yazamıcam ağrıyoda bana dua edin.nazarlara geldim yha.kem gözlüler renkli gözlerime nazar değdirdilerr kıskançlar :) en baştada okuldaki sıra arkdaşım fatma aman duymasınn :)

1 yorum:

ayşegül mutfakta dedi ki...

oy oyy kıyamam üzülme canım daha blogunda yeniymiş hayırlı olsun :))
patates kızartman muhteşemmm bayılırımda biraz kendinden bahset blogunda seni tanımak isterim
birde beni ziyaret ettiğin için çok teşekkür ederim öpüyorum canım muck!

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)