19 Nisan 2008 Cumartesi

ÇİÇEKKKKK


Bu çiçekler fatoşun çiçekleri halam bu çiçeklere o kadar çok bakar ki hepside yeişilin ayrı bi tonudur benim en çok peygamber kılıcı olan hoşuma gider koyu yeşil olduğundan daha güzel bana göre tabi herkesin görüşü farklı ama çiçeklerin hepsinin yarı bir güzelliği olduğu doğru halamın çiçekleri bunlar bide dayımın çiçeği var(dayım fatoşun babası olur halamda fatoşun annesi olur)dayımın çiçeği hurma ağacı bi hurma çekirdeğinden dikti ama çiçek şu an epi büyüdü yakında hurma verecek :)ilerde onunda fotosunu koyarız.bugünda ankarada çok güzel hava var gökyüzü masmavi insanin içine huzur doluyo balkondan bakınca parkta millet felan var anlayacağınız ankara bugün neşeli tabi hava bozulmazsa belki parkındafotosunu koyarızzzzzzz.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam kızlar..ne güzel çiçekler en üstteki kauçuk bizim antalyada çok olur parklarda bile kocaman ağaçları vardır..alttakide aşk merdiveni benimde çiçeğim çoktu ama iki yılda bir ev değişince bakamaz oldum bıraktım yetiştirmeyi..neyse ben kısıra yazmaya gidiyorum öptüm sizi mucuk.

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)