1 Nisan 2008 Salı

BİNBİR GECE DİZİSİ

ben fatoş bu diziyi seyretmenizi öneririm çok dertliler ya dert üstüne dert dert üstüne dert yaşıyorlar hiç dertleri eksik olmuyor bilmiyorum izliyor musun ama ben izliyorum ama şu aralar pek bakmıyorum zamanım olmuyo filmden ismediğim kişiler ayrıldı zaten yamana da üzüldüm tam sevdiğine kavuştu kadın sonra dizide öldü olur mu böyle şey çocuğunu da zaten burhan beylere vermiş nasıl ikna ettiler yamanı acaba merak ediyorum hiç görmedim nasıl ikna ettiklerini o gün ne işim vardı onu da hatırlamıyorum iyice unutkan oldum bakalım nolacak bugün ki bölümünde merakla bekliyoruz herkese sevgiler saygılar ve İYİ HAFTALAR...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kızlar geldim..bakamıyom binbir geceye valla döner uydunun biyeri bozulmuş.çocuklarda mutfakta başka birşey izliyorlar..
bende hiç kaçırmadım hep bakıyorum ama bugün bakamıyom işte..
zaten bir iki aile birde binbir gece izliyorum o kadar çok dizi varki eşim takılınca takılıyoz diyor başından müptelası olmamı istemiyor..
neyse öpüyorum sizi iyi uykular..

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)