18 Mart 2008 Salı

AMAN HAVADAN SUDAN KONUŞUYOM İŞTE


yiğenim fatoş rahatsız olduğundan grip olmuş pek siteye bi şeyler yollayamıyo ben yollayım dedim.bugün şehitlerimizi de andık.valla pek yemek tarifi koyamıyorus ama maruz görün haftasonları verebiliyoruz anca tarifleri çünkü okul olduğundan haftaiçi yorucu geçiyo bizim için.ben de ilerde pek giremicem nette çünü bizim kota dolmuş ne çabuk diceksiniz biz dört kardeş olduğumuzdan pc ne zaman boş olursa birisi oturur bölelikle hemen doluveriyo hele bide cam la görüşme yaparsaK ay sonuna zor çıkıyoruz.ne kadar zor ya böle yazmakda hiçbirşey aklıma gelmiyo valla.off ya ablam bugün usb kablosu alcaktı bana mp4 için ama bulalamamış zor bulunuyomuş bende ki kablodan diğerleride uymuyo zaten bende şans olsaydııı hadi ii geceler herkesi güle güle byyy:)(bu resmi neden koyduğumu bende bilmiyom öle hayranı felanda değilim aslında bi arkadaşım seviyoda cansel elçini onun için bugün resmini yüklemiştim rsimsizde yazımı yayınlamak istemedim gözümede bu çarptı belki sevenleriniz vardır hem) :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

esoş hadi ilgilenmiyon diyodun blogla bu seferde sen yoksun hep böyle oluyo sen olunca ben olmuyom ben olunca sen olmuyon ya ne biçim iş bu

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)