14 Mart 2008 Cuma

FATOŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ.........................


ben fatoş şimdi kendimden bahsedicem.ben türkiyenin başkenti olan Ankarada yaşıyorum.lise 1 de okuyorum.bugün de cuma oh ne rahatım valla tatiliz 2 gün.sevgili kuzenimin de dediği gibi bize bu okulda çömez muamelesi yapıyorlar.benim hobilerim kitap okumak, müzik dinlemek,yemek yapmak(ama sadece ayda 1-2 kez yapıyorum).rock şarkıları çok beğeniyorum.özellikle şebnem ferah hayranıyım.ama esoş rap sever.ilerde gitarda çalmak istiyorum inş.benim aklıma şimdilik bunlar geliyor.herkese İYİ HAFTA SONLARI...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben fatoş yorumsuz kalmasın dedim hiç bir yazı çok kötüydü blog başları hiç yorum gelmiyordu ama şimdi geliyo işte biraz neyse o günler artık geride kaldı herkese selam

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)