15 Mart 2008 Cumartesi


ya arkadaşlar ben size benim için çoook öenmli bi yer olan karabükten bahsetmedim beni bilen KARABÜKÜ de bilir.ben çünkü 11 yaşıma kadar karabükte büyüdüm şu an 15 yaşındayım sonradan ankaraya taşındık.karabük çooook güsel bi şehirdir bana göre ankaraya bin basar nasıl olsa doğduğum yer herkesin karabüke gidip görmesini isterdim.yantarafınada bi resmini koydum burası terminalden az yürüdükden sonraki yer benim oturduğum yerle arası yürüyerek 30 dk.burda bı han var bedesten iş hanı diye aslıyla felan gezerdik çoook güsel şeyler satılıyor .

1 yorum:

Adsız dedi ki...

esma napalım yani herkes doğduğu büyüdüğü yeri sever.ben de ankarayı seviyorum yani.ama bigün ben de ankaradan ayrılacağım içimde böyle bi his var.o zaman blogda ankarayı övecem görürsün

ESOŞ İLE FATOŞUN BALIKLARI :)